Doble titulació: Grau en Educació Primària i Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport

PEGUERA CARRÉ, MARIA CARME

Categoria: SUBSTITUT 2
Perfil acadèmic: Grau / llicenciatura / enginyeria superior
Departament: CIÈNCIES DE L'EDUCACIÓ
Email: mariacarme.peguera@udl.cat

Docència

Ensenyament Curs Assignatura
Grau en Educació Primària - UdL 2 TECNOLOGIES DIGITALS A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA
Doble titulació: Grau en Educació Primària i Grau en CAFE 2 TECNOLOGIES DIGITALS A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària 2 TECNOLOGIES DIGITALS A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Recerca

Projectes de recerca Data inici Data fi Investigadors principals
Mestres que formen Mestres, e-espai per la co-formació docent: universitat-escola 01/10/2021 31/12/2023 DAVID AGUILAR CAMAÑO
Competencia Digital Crítica: hacia la agencia para el aprendizaje a través de prácticas educativas abiertas 01/09/2023 31/08/2026 VICTORIA IRENE MARIN JUARROS
Experimentació i avaluació d'una plataforma en línia per a la co-formació docent: 'Mestres que formen Mestres' 14/11/2023 31/03/2025 VICTORIA IRENE MARIN JUARROS
Publicacions Any Autors Tipus
Videoanálisis de indagaciones científicas en la formación inicial docente: identificación de T-patterns [Video analysis of scientific inquiry in preservice teacher education: T-patterns identification 2023 Peguera Carré, M.C.; Curto Reverte, A.; Coiduras Rodríquez, J.; Aguilar Camaño, D. Article d'investigació
The Effect of Video Analysis of Inquiry School Practices on Pre-Service Teachers' Scientific Skills Knowledge 2023 Peguera Carré, M.C.; Aguilar, D.; Ibáñez, M.; Coiduras, J. Article d'investigació
The professional profile of tutors in work-integrated learning. 2023 Curto, A., Peguera Carré, M.C.; Cobos, H. Article d'investigació
Evaluation of Preservice Teachers' Performance in School through Video Observations during the COVID-19 Pandemic 2023 Peguera Carré, M.C.; Coiduras, J.; Aguilar, D.; Blanch, A. Article d'investigació
Diez años de formación dual de maestr@s: una experiencia disruptiva en la Universidad y el Departamento de Educación en Lleida. 2022 Sánchez, L.; Ribera, J.; Fo, E.; Cortada, T.; Morera, M.; Peguera Carré, M. C., Petreñas, C.; Coiduras, J.L. Article docent
Comprensión lectora y videoanálisis: evaluación de intervenciones didácticas en formación docente dual 2021 Peguera Carré, Maria Carme; Coiduras Rodríguez, Jordi L.; Falguera García, Enric Article d'investigació
El desarrollo de la competencia indagadora en el grado de Educación Primaria dual. 2021 Peguera, M. C.; Coiduras, J.; Aguilar, D. Acta congrés
La competència científica en els estudiants del grau d'Educació Primària Dual 2021 Peguera, M. C.; Aguilar, D.; Coiduras, J. L. Acta congrés
Evaluación de narrativas en formación dual docente: diseño y experimentación del instrumento SCAN. 2020 Peguera Carré, M.C.; Curto Reverte, A.; Ianos, M.A.; Coiduras Rodríguez, J.L. Article d'investigació
¿Enseñanza online en educación primaria? Vídeo y didáctica de la escritura en época de pandemia. 2020 Ribas, E.; Peguera, M.; Coiduras, J. Capítol de llibre d'investigació
Análisis de la prácticas indagadoras con tecnologías en la formación dual de maestros. 2020 Peguera, M.; Coiduras, J.; Aguilar, D.; Canela, A. i Bescó, E. Article en llibre
La observación entre iguales en el G. de Educación Primaria. El uso de la rúbrica IOC como estrategia formativa para el desarrollo profesional. 2019 Curto, A.; Peguera, M.; Coiduras, J. Capítol de llibre d'investigació
Conocimiento pedagógico, tecnología y autoevaluación: una experiencia en didáctica de la lengua en la formación dual de maestros 2019 Peguera, M.; Coiduras, J.; Falguera, E.; i Aguilar, D. Capítols altres llibres
Amistad crítica para el desarrollo de la docencia universitaria: colaboración de la tríada en el Grado de Educación Primaria dual 2019 Curto, A.; Miró, A.; Hernández, V.; Aguilar, D.; Sansó, C.; Arbós, L.; Peguera, M. Capítol de llibre d'investigació
El currículum integrat en un cas aplicat: projecte planetari 2017 Peguera, M.; Aguilar, D. Article docent