Teaching | Course | Subject |
---|---|---|
Master's Degree in Secondary Education Teacher,Training & Language Teaching | 1 | MASTER'S THESIS - ENGLISH |
Master's Degree in Secondary Education Teacher,Training & Language Teaching | 1 | TEACHING AND LEARNING - FOREIGN LANGUAGES (ENGLISH) |
Doble titulació: G. Estudis Anglesos i G. Llengües Aplicades i Traducció | 4 | SPECIAL TOPICS IN ENGLISH LANGUAGE AND LINGUISTICS |
Degree in Primary Training | 4 | ENGLISH LANGUAGE AND CULTURE FOR THE PRIMARY EDUCATION CLASSROOM |
Degree in English Studies | 4 | SPECIAL TOPICS IN ENGLISH LANGUAGE AND LINGUISTICS |
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària | 5 | ENGLISH LANGUAGE AND CULTURE FOR THE PRIMARY EDUCATION CLASSROOM |
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària | 5 | ENGLISH LANGUAGE AND ITS CULTURE |
Doble titulació: Grau en CAFE i Grau en Educació Primària | 5 | ENGLISH LANGUAGE AND CULTURE FOR THE PRIMARY EDUCATION CLASSROOM |
Research projects | Start date | End date | Main researchers |
---|---|---|---|
Interculturalidad, ciudadanía europea e inglés como lingua franca: entre las políticas y las prácticas en los programas de movilidad internacional universitaria (INCIEN) | 01/01/2013 | 30/06/2016 | JOSEP MARIA COTS CAIMONS |
The development of GLOCAL competence through study abroad in non-English-speaking contexts: applying the Experience Sampling Method by means of a smartphone application | 01/09/2023 | 31/08/2026 | JOSEP MARIA COTS CAIMONS, MARIA ANGELS LLANES BARO |
La competencia global de los estudiantes universitarios: una experiencia piloto de internacionalización del currículo | 01/06/2020 | 30/11/2023 | JOSEP MARIA COTS CAIMONS, MARIA ANGELS LLANES BARO |
Thesis | Year | Direction |
---|---|---|
Discourses on Study Abroad: The Experience of Erasmus Students from a University in Catalonia | 2017 | Cots, Josep Maria; Casado, Núria |
Publications | Year | Authors | Type |
---|---|---|---|
Challenging the language learner as the only source of data in study abroad research | 2022 | Mas Alcolea, Sònia; Llanes, Àngels | Capítol de llibre d'investigació |
Discourses of foreign language development in study abroad: social networks and other intervening factors | 2022 | Mas Alcolea, S.; Torres Purroy, H. | Article d'investigació |
Study abroad and students' (lack of) integration: The case of a Spanish ghetto in Italy | 2021 | Mas Alcolea, Sònia; Torres Purroy, Helena | Capítol de llibre d'investigació |
Shadowing and narrative interviewing combined: the advantages of using an observational method in higher education research | 2021 | Mas Alcolea, S.; Torres Purroy, H. | Capítol de llibre d'investigació |
Applying the community of practice theory in higher education: the case of the research group | 2021 | Torres Purroy, H.; Mas Alcolea, S. | Capítol de llibre d'investigació |
The Internationalization of Scientists' Communication. An Essential Literature Review | 2019 | Torres Purroy, Helena; Mas Alcolea, Sònia | Capítol de llibre d'investigació |
Study Abroad and Students' Discourse on 'Cultural Difference': A Longitudinal View. | 2019 | Mas-Alcolea, Sònia | Capítol de llibre d'investigació |
'I Thought I Was Prepared.' ERASMUS Students' Voices on Their Transition from L2 Learners to L2 Users | 2018 | Mas-Alcolea, Sònia | Capítol de llibre d'investigació |
Studying the impact of academic mobility on intercultural competence: a mixed-methods perspective | 2016 | Cots, J.M.; Aguilar, M.; Mas, S.; Llanes, À. | Article d'investigació |